Niemal co czwarty polski internauta interesuje się grami. Badanie Mexad Games i Mobile Institute - Marketing przy Kawie
Niemal co czwarty polski internauta interesuje się grami. Badanie Mexad Games i Mobile Institute
  • 0
  • 1
26.06.2019

Niemal co czwarty polski internauta interesuje się grami. Badanie Mexad Games i Mobile Institute

Niemal co czwarty użytkownik Internetu interesuje się grami wideo. 58% z nich gra co najmniej raz w tygodniu. Kim jest polski gracz? Agencja Mexad Games we współpracy z Mobile Institute przeprowadziła badanie polskich fanów e-sportu i gier.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55729 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 czerwca 2019