Nielsen IQ oraz GfK ogłosiły globalną fuzję
  • 0
  • 2
3.07.2022

Nielsen IQ oraz GfK ogłosiły globalną fuzję

Dwie globalne firmy badań konsumenckich i pomiarów handlu detalicznego – amerykańska Nielsen IQ i niemiecka GfK ogłosiły fuzję. Transakcja ma zakończyć się na początku przyszłego roku.

Obie firmy specjalizują się w badaniach konsumenckich. Połączenie narzędzi analitycznych ma poprawić analizy zakupowe w handlu detalicznym. GfK działa w 67 krajach i w tym duecie ma przewagę technologiczną. NielsenIQ obecny w 90 krajach przeważa w pomiarach produktów FMCG.

Właścicielami obu firm są fundusze private equity. Po transakcji większościowym pozostanie amerykański właściciel Nielsena, fundusz Advent. Mniejszościowymi będą KKR i Nuremberg Institute for Market Decisions.

Warunki umowy nie zostały ujawnione.

  • 2
Firmy badawcze Nielsen IQ oraz GfK ogłosiły globalną fuzję

Firmy badawcze Nielsen IQ oraz GfK ogłosiły globalną fuzję

Firmy badawcze Nielsen IQ oraz GfK ogłosiły globalną fuzję
 

1 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.07.2022

Co warto wiedzieć o digital out-of-home? Dostępna jest publikacja grupy roboczej IAB Polska

Grupa robocza digital out-of-home działająca przy IAB Polska stworzyła swoją pierwszą publikację przybliżającą branżę DOOH. Zawiera ona przegląd informacji dotyczących tej branży – od podstawowych informacji, omówienia różnic między OOH a DOOH, nośników i dostawców, poprzez dobre praktyki dla marketerów, po prognozy rozwoju obszaru w najbliższej przyszłości.