Nielsen IQ oraz GfK ogłosiły globalną fuzję
  • 0
  • 2
3.07.2022

Nielsen IQ oraz GfK ogłosiły globalną fuzję

Dwie globalne firmy badań konsumenckich i pomiarów handlu detalicznego – amerykańska Nielsen IQ i niemiecka GfK ogłosiły fuzję. Transakcja ma zakończyć się na początku przyszłego roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.07.2022

Co warto wiedzieć o digital out-of-home? Dostępna jest publikacja grupy roboczej IAB Polska

Grupa robocza digital out-of-home działająca przy IAB Polska stworzyła swoją pierwszą publikację przybliżającą branżę DOOH. Zawiera ona przegląd informacji dotyczących tej branży – od podstawowych informacji, omówienia różnic między OOH a DOOH, nośników i dostawców, poprzez dobre praktyki dla marketerów, po prognozy rozwoju obszaru w najbliższej przyszłości.