Nielsen IQ oraz GfK ogłosiły globalną fuzję - Marketing przy Kawie
Nielsen IQ oraz GfK ogłosiły globalną fuzję
  • 0
  • 2
3.07.2022

Nielsen IQ oraz GfK ogłosiły globalną fuzję

Dwie globalne firmy badań konsumenckich i pomiarów handlu detalicznego – amerykańska Nielsen IQ i niemiecka GfK ogłosiły fuzję. Transakcja ma zakończyć się na początku przyszłego roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56078 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 lipca 2022