Nielsen: igrzyska olimpijskie sukcesem TVP - Marketing przy Kawie
Nielsen: igrzyska olimpijskie sukcesem TVP
  • 0
  • 10
22.08.2016

Nielsen: igrzyska olimpijskie sukcesem TVP

Między 15 a 21 sierpnia najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w grupie 4+ była TVP1. Mecz polskich siatkarzy z reprezentacją Argentyny był najliczniej oglądaną transmisją zmagań polskich sportowców podczas igrzysk olimpijskich w Rio w grupach 4+ oraz 16–59 lat. Obejrzało go odpowiednio 4,47 mln osób (udział w widowni telewizyjnej ogółem: 31,92%) i 2,59 mln osób (36,12%).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54984 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 sierpnia 2016