Niekonwencjonalne motywy Maxim
  • 0
  • 1
19.12.2005

Niekonwencjonalne motywy Maxim

Agencja Reklamowa AHA wykorzystuje niekonwencjonalne motywy przy promocji rowerów Maxim, firmy Zasada – Rowery.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53945 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

19 grudnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.12.2005

14 finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Firma DHL Express (Poland) tradycyjnie weźmie udział w kolejnej, 14 już edycji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Finał odbędzie się 8 stycznia 2006, a środki zebrane podczas akcji zostaną przeznaczone na cel ratowania życia dzieci poszkodowanych w wypadkach, w tym na naukę udzielania pierwszej pomocy. DHL Express współpracuje z fundacją Jerzego Owsiaka od 12 lat, obsługując ją w zakresie transportu przesyłek na terenie całej Polski.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.12.2005

Wpłaty na WOŚP w punktach "VIA - Moje Rachunki"

W tym roku po raz pierwszy można zasilać fundację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w kasach oznaczonych logiem „VIA – Moje Rachunki”. Każdy kto dokona wpłaty w dowolnej wysokości, otrzyma charakterystyczny symbol Wielkiej Orkiestry - czerwone serduszko. Okres, w którym można wpłacać pieniądze na Wielką Orkiestrę w punktach „VIA – Moje Rachunki” rozpoczyna się 15 grudnia 2005, a kończy 15 stycznia 2006.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.12.2005

Raport Ipsos na temat kanału HoReCa już dostępny

Raport Ipsos pt.„Gastronomia – HoReCa – On Trade - terra incognita?” jest już dostępny. Jest to analiza tego segmentu jako kanału dystrybucji i jako zjawiska społecznego. Raport zawiera informacje na temat motywacji, preferencji, opinii, potrzeb i zachowań osób uczęszczających do klubów, dyskotek, pubów, barów, klubów nocnych i restauracji. Opisuje zwyczaje związane z chodzeniem do lokali, związane z tym mody, promocje, konsumpcję w podziale na kategorie, segmentację konsumentów, segmentację lokali, rolę barmana. Jest to pierwsza tego typu analiza na rynku polskim.