Niekonwencjonalna akcja billboardowa agencji Metrohouse
  • 0
  • 1
17.11.2006

Niekonwencjonalna akcja billboardowa agencji Metrohouse

100 billboardów reklamowych agencji nieruchomości Metrohouse nawiązujących treścią do wyborów samorządowych pojawiło się właśnie na ulicach Warszawy. Billboardy zachęcać mają do korzystania z usług firmy, która w przeciwieństwie do polityków jest solidna i realizuje swoje obietnice.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Blue turtle

17 lat temu

Jeśli bedzie chciał się rozwijać zawodowo ...

Kiedy pracowalem jeszcze w dziale analiz TT posługiwaliśmy się zwrotem "firma doloży wszelkich starań..." wartość tego zdania odpowiada dokładnie stwierdzeniu Pana prezesa. Kampania faktycznie nietypowa, niestety wprowadzająca w błąd. Outdoor informuje o wynagrodzeniu w wysokości 10.000 PLN jednak wcale nie oznacza, że podejmując prace tyle będziesz zarabiał! Równie dobrze mogłby komunikować, że będziesz zarabiał 20.000 PLN, a małym drukiem dodając najlepiej na odwrocie outdooru "jeśli sie postarasz to nawet 30.000 PLN". Jestem fanem nietypowych reklam ale na boga nie oklamujmy ludzi, w końcu przestaną nam wierzyć ....

17 listopada 2006

16 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
16.11.2006

Euro RSCG organizatorem Gali z okazji otwarcia sprzedaży luksusowego apartamentowca Złota 44

13 listopada 2006 roku w Teatrze Wielkim odbyła się uroczysta gala prezentująca luksusowy apartamentowiec Złota 44, który powstanie w centrum Warszawy w 2009 roku. Gospodarzem uroczystości, którą uświetniła obecność światowej sławy architekta Daniela Libeskinda – autora projektu apartamentowca Złota 44, był inwestor - Orco Property Group. Impreza ta była zwieńczeniem niemal rocznych prac spółek Grupy Euro RSCG prowadzonych według zasad Power of One. W ramach obsługi komunikacyjnej tego dewelopera w projekt zaangażowane były Euro RSCG Sensors (public relations), Euro RSCG 4D (wydarzenia specjalne), Euro RSCG Warsaw (komunikacja ATL i BTL) oraz Digital One (interactive).