Niedzielne zakupy, czyli bilans zysków i strat. Badanie IQS - Marketing przy Kawie
Niedzielne zakupy, czyli bilans zysków i strat. Badanie IQS
  • 0
  • 1
12.03.2018

Niedzielne zakupy, czyli bilans zysków i strat. Badanie IQS

Do niedzielnych wizyt w galeriach handlowych przyznaje się 31% respondentów badania IQS, czyli około 10 mln Polaków. 30% z nich niedzielny spacer po centrum handlowym wieńczy zakupami. Dla 40% osób kupujących w niedzielę zakupy w ten dzień tygodnia są koniecznością. Dla podobnego odsetka stanowią jednak przyjemność.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56228 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 marca 2018

11 marca 2018