„Nie zajmuj miejsca tym, którzy go potrzebują” – Gdynia przewrotnie o dostępności
  • 1
  • 1
13.06.2022

„Nie zajmuj miejsca tym, którzy go potrzebują” – Gdynia przewrotnie o dostępności

Gdynia opublikowała spot dotyczący dostępności miejsc parkingowych osób z niepełnosprawnościami. W wideo pokazana jest scena, w której kobieta zdradza swojego partnera z osobą na wózku. Reklama spotkała się z mieszanym przyjęciem. Zdaniem niektórych komentatorów uprzedmiotawia kobiety.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54809 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 czerwca 2022

11 czerwca 2022

10 czerwca 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
10.06.2022

Badanie Influence Power Index Mediacomu. Influencerzy lepsi od celebrytów – bardziej spontaniczni i wiarygodni

Choć celebryci mogą poszczycić się znacznie większą rozpoznawalnością wśród respondentów, internetowi influencerzy mają wyraźniej zarysowany wizerunek. Twórcy internetowi uzyskują przeciętnie wyższe noty na wszystkich zdefiniowanych atrybutach wizerunkowych. Takie wyniki przynosi tegoroczna edycja corocznego autorskiego badania MediaCom Influence Power Index.