Santander Bank Polska z kampanią na Spotify - Marketing przy Kawie
„Nie wierz w bajki” – Santander Bank Polska z kampanią na Spotify
  • 0
  • 5
15.11.2024

„Nie wierz w bajki” – Santander Bank Polska z kampanią na Spotify

Santander Bank Polska kampanią na Spotify promuje cyberbezpieczeństwo. Zachęca do odsłuchania i obejrzenia krótkich bajek z przestrogą.

Kampania ma charakter wizerunkowy i edukacyjny. Jej celem jest dotarcie do maksymalnie szerokiego kręgu odbiorców z informacjami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa. Grupą docelową kampanii „Nie wierz w bajki” są użytkownicy Spotify w wieku 18–44 lat. W Polsce to 85% – niemal 4 mln – wszystkich korzystających z darmowej wersji Spotify, w ramach której emitowane są reklamy.

– W kampanii wykorzystywany jest format Audio Everywhere. To najbardziej zasięgowy produkt reklamowy na Spotify. Jest wyjątkowy, ponieważ dociera do użytkownika zarówno kiedy patrzy się na ekran, jak i kiedy ma telefon w kieszeni czy w torebce i słucha muzyki na słuchawkach. Doskonale pasuje do klimatu kampanii, ponieważ zachęca do odsłuchania i obejrzenia krótkich bajek z przestrogą, oddając esencję danego odcinka – mówi Weronika Roszkowska, client partner Spotify w polskim oddziale Aleph.

Kampania składa się z bajek:

  • „Alibaba i 40 SMS-ów”,
  • „Kot bez butów”,
  • „Lis i kruczek”,
  • „O dwóch takich, co okradli księżyc”,
  • „Dziadek bez kokosów”.

Każda z bajek opowiadanych w kampanii bierze pod lupę wybrane współczesne cyberzagrożenia związane z finansami, bankowością, pieniędzmi. Opowiadają one o tych zagrożeniach i zachęcają do przekazania tej wiedzy bliskim. Szczególnie polecane jest opowiadanie osobom starszym, by zwiększyć również ich świadomość na temat oszustw internetowych.

– Cyberzagrożenia mogą mieć wiele form. Bez poznania zasad ich funkcjonowania trudno jest przygotować skuteczną strategię ochrony. Grupą szczególnie podatną na takie zagrożenia są osoby starsze, które padają ofiarami przestępstw internetowych. Cyberprzestępcy, wykorzystując brak znajomości technologii u tych osób, narażają je na utratę pieniędzy. W kampanii zwracamy uwagę odbiorców na fakt, że oprócz ochrony nas samych musimy zwrócić uwagę na edukację naszych bliskich. Zwiększajmy świadomości osób starszych na tematy związane z różnego rodzaju oszustwami internetowymi, w tym zwłaszcza z wyłudzaniem danych (tzw. phishing), a także stosowanymi przez oszustów manipulacjami i socjotechniką. W Santanderze chcemy wspierać bezpieczeństwo naszych klientów – wyjaśnia Joanna Bucholc, ekspertka ds. social media w Santander Bank Polska.

Działania potrwają do drugiej połowy listopada. Równolegle toczyć się będą również w radiu oraz w obszarze SEM. Kampanię przygotowała Aleph, firma zajmująca się reklamą cyfrową. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Dentsu X.

  • 5
Kampania „Nie wierz w bajki”

Kampania „Nie wierz w bajki”

Kampania „Nie wierz w bajki”
Kampania „Nie wierz w bajki”
Kampania „Nie wierz w bajki”
Kampania „Nie wierz w bajki”

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 listopada 2024

14 listopada 2024