„Nie marnuj żywności” – kampania na łódzkiej śmieciarce
  • 0
  • 1
22.02.2013

„Nie marnuj żywności” – kampania na łódzkiej śmieciarce

W marcu rozpocznie się niestandardowa kampania Banku Żywności w Łodzi, prowadzona we współpracy z MPO. W ramach akcji na łódzkie ulice wyjedzie śmieciarka z grafiką przedstawiającą produkty żywnościowe wyrzucane na śmietnik. Ma to zwrócić uwagę mieszkańców na problem marnowania jedzenia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 lutego 2013

21 lutego 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.02.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Warsztaty „Efektywne badanie satysfakcji klienta” – jak wyniki analizy przełożyć na wiedzę sprzedażową

6–7 marca w Hotelu Hayatt Regency w Warszawie odbędą się dwudniowe warsztaty „Efektywne badanie satysfakcji klienta”, których celem jest dostarczenie praktycznej wiedzy z obszaru badań satysfakcji klienta. Podczas wydarzenia zostanie przedstawionych m.in. 7 case studies firm: Orange, Pekao SA, Provident Polska, Axa Polska, BZ WBK, RWE Polska, Allianz Polska.