Eska Rock przekonuje: „Nie mamy hamulców” - Marketing przy Kawie
„Nie mamy hamulców” – kampania wizerunkowa Radia Eska Rock
  • 0
  • 1
16.10.2025

„Nie mamy hamulców” – kampania wizerunkowa Radia Eska Rock

Hasło „Nie mamy hamulców” ma oddawać charakter Eski Rock – radia, które gra bez kompromisów i stawia na autentyczność. Kampania potrwa do końca listopada.

– W kampanii połączyliśmy energię muzyki rockowej z motywem drogi i wolności. Gryf gitary przechodzący w autostradę symbolizuje ruch, mocne brzmienie i brak ograniczeń – mówi Andrzej Descours, dyrektor komunikacji marketingowej segmentu radiowego Grupy ZPR Media, w skład której wchodzi Eska Rock.

Kampania obejmuje outdoor (nośniki we wszystkich dziewięciu miastach nadawania Eski Rock), telewizję (Polsat i kanały tematyczne), kina oraz internet.

Kreację przygotowała agencja Brandburger, za zakup mediów nadawca odpowiada we własnym zakresie.

Eska Rock obchodzi w tym roku 21. urodziny. Nadaje na falach FM w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Kielcach, Olsztynie, Bydgoszczy, Krakowie i Gdańsku. W systemie DAB+ można ją odbierać w Częstochowie, Katowicach i Poznaniu.

Hasło „Nie mamy hamulców" ma oddawać charakter Eski Rock

Hasło „Nie mamy hamulców” ma oddawać charakter Eski Rock

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 października 2025

  • 0
  • 1
  • 0
15.10.2025 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Nowi klienci InPost płacą mniej: 25% rabatu na Abonament dla firm i pełna przejrzystość kosztów

Rozwój firmy to także potrzeba sprawnej i przewidywalnej logistyki. Dlatego InPost przygotował nową ofertę abonamentową dla przedsiębiorców, którzy dopiero rozpoczynają współpracę z firmą. Nowi klienci mogą zyskać 25% rabatu na start oraz dostęp do usług z jedną umową, stałą ceną i wygodną obsługą. Sprawdź, na czym polega nowa propozycja InPost dla biznesu.