- 0
- 1
„Nie mamy hamulców” – kampania wizerunkowa Radia Eska Rock
Hasło „Nie mamy hamulców” ma oddawać charakter Eski Rock – radia, które gra bez kompromisów i stawia na autentyczność. Kampania potrwa do końca listopada.
– W kampanii połączyliśmy energię muzyki rockowej z motywem drogi i wolności. Gryf gitary przechodzący w autostradę symbolizuje ruch, mocne brzmienie i brak ograniczeń – mówi Andrzej Descours, dyrektor komunikacji marketingowej segmentu radiowego Grupy ZPR Media, w skład której wchodzi Eska Rock.
Kampania obejmuje outdoor (nośniki we wszystkich dziewięciu miastach nadawania Eski Rock), telewizję (Polsat i kanały tematyczne), kina oraz internet.
Kreację przygotowała agencja Brandburger, za zakup mediów nadawca odpowiada we własnym zakresie.
Eska Rock obchodzi w tym roku 21. urodziny. Nadaje na falach FM w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Kielcach, Olsztynie, Bydgoszczy, Krakowie i Gdańsku. W systemie DAB+ można ją odbierać w Częstochowie, Katowicach i Poznaniu.

