„Nie ma dzieci, są ludzie” – kampania z okazji Roku Janusza Korczaka (wideo) - Marketing przy Kawie
„Nie ma dzieci, są ludzie” – kampania z okazji Roku Janusza Korczaka (wideo)
  • 3
  • 2
12.11.2012

„Nie ma dzieci, są ludzie” – kampania z okazji Roku Janusza Korczaka (wideo)

20 listopada rozpoczyna się kampania społeczna z okazji Roku Janusza Korczaka. W telewizji, radiu i kinach emitowane będą spoty reklamowe, a na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polsce pojawią się plakaty wspierające akcję.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55174 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

gloook

12 lat temu

Dziwny plakat

Cel kampanii oczywisty i potrzebny. Spot nawet z klimatem. Ale ten plakat? Jest artystyczny , ale prawdę mówiąc z dala na mieście wygląda tak jakby przewisiał już całe upalne lato i całkiem spłowiał. I jeszcze pierwsze skojarzenia paru moich znajomych o tym czego ten plakat może dotyczyć: "coś chyba o więźniach, o prawach więźniów", "żeby dzieci nie zabierali tak łatwo z biednych rodzin". No chyba nie dociera za bardzo

12 listopada 2012

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 1
12.11.2012

Wyniki finansowe Grupy Agora za III kwartał

Grupa Agora przedstawiła swoje wyniki finansowe za III kwartał 2012 r. Według szacunków Grupy wydatki na całym rynku reklamy wyniosły około 5,3 mld zł (spadek o ponad 4,5%). Przychody Grupy wyniosły 829 mln zł (spadek o 7,8%), w tym sprzedaż reklam wyniosła 467,1 mln zł (spadek o 9,2%), sprzedaż wydawnictw wyniosła 115,7 mln zł (spadek o 18,9%), sprzedaż biletów do kin wyniosła 95,7 mln zł (spadek o 8,2%), a pozostała sprzedaż wzrosła o 9,7% do 150,5 mln zł.