„Nie handluje się odpustami i przyrodą” – akcja billboardowa w centrum Kielc w obronie Łyśca
  • 0
  • 2
9.09.2021

„Nie handluje się odpustami i przyrodą” – akcja billboardowa w centrum Kielc w obronie Łyśca

Na skrzyżowaniu alei IX Wieków Kielc i ulicy Warszawskiej w centrum Kielc pojawił się billboard nawiązujący do planów usunięcia szczytu Łysiec ze Świętokrzyskiego Parku Narodowego. Tablica jest kontynuacją akcji „Szczyt chciwości”, którą poparło ponad 37 tys. osób.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 września 2021

8 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.09.2021

Możliwości dużych reklamodawców w zakresie działań w mediach są mniejsze niż ich aspiracje. Wyniki badania WFA

E-commerce, mierzalność, transparentność, działania in house i ESG są obszarami, w których aktualna wydajność i istniejące możliwości nie są dla marek wystarczające. Jak wynika z badania przeprowadzonych przez World Federation od Advertisers we współpracy z firmą Ebiquity, duże międzynarodowe firmy wciąż stoją przed sporymi wyzwaniami w zakresie realizowania swych aspiracji.