„Nie daj się wymazać” akcja przeciw uzależnieniom - Marketing przy Kawie
„Nie daj się wymazać” – kampania Wojewody Mazowieckiego i Fundacji Unaweza
  • 1
  • 1
29.10.2024

„Nie daj się wymazać” – kampania Wojewody Mazowieckiego i Fundacji Unaweza

Celem akcji #NieDajSięWymazać jest zwiększenie świadomości młodzieży, ich rodziców oraz nauczycieli na temat zagrożeń związanych z uzależnieniami wśród nieletnich.

Spot kampanii podkreśla, że młodzi ludzie mają przed sobą wiele możliwości i marzeń, a uzależnienia mogą odebrać im szansę na ich realizację. Jeszcze przed premierą dziennikarka Agata Młynarska oraz oraz piłkarz Łukasz Gikiewicz nagrali apel do młodego pokolenia. Zachęcali ich do unikania używek i brak zgody na „wymazanie” swojej przyszłości, wzmacniając przekaz kampanii przed jej oficjalnym startem.

Kampania realizowana jest przez Wojewodę Mazowieckiego we współpracy z Mazowieckim Kuratorem Oświaty, Fundacją Unaweza i projektem Młode Głowy.

W spocie wystąpili:

  • Martyna Wojciechowska, prezeska Fundacji Unaweza i inicjatorka projektu Młode Głowy,
  • Angelika Szymańska – lekarka i influencerka znana jako Gini.Gina (193 tys. obserwujących na Instagramie),
  • Karolina Witaszek, tiktokerka (1,7 mln obserwatorów) działająca pod pseudonimem Bijonsi, która zagrała główną rolę uczennicy.

Materiał będzie promowany na profilach Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego na Instagramie, Facebooku oraz YouTube. W ramach kampanii powstał profil na TikToku.

Działania te wspierane są przez kampanię performance marketingową. Plakat oraz spot kampanii będą również wyświetlane na dworcach Polskich Kolei Państwowych w całym kraju.

W ramach akcji przeprowadzono też wywiad. Psychoterapeuta Robert Rutkowski oraz dziennikarz Robert Feluś podejmują temat uzależnień, stojących za nimi wyzwań i presji społecznej, z którą mierzy się młodzież. Materiały będą przekazywane do szkół jako narzędzie dla nauczycieli i wychowawców.

Kampania rozpoczęła się 28 października konferencją prasową w urzędzie Wojewody Mazowieckiego. Potrwa do 18 listopada 2024 r. Za jej realizację odpowiedzialna jest agencja Olive Media.

  • 1
„Nie daj się wymazać” – kampania społeczna Fundacji Unaweza

„Nie daj się wymazać” – kampania Wojewody Mazowieckiego we współpracy z Mazowieckim Kuratorem Oświaty i Fundacją Unaweza

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 października 2024

  • 0
  • 3
  • 0
29.10.2024

W regionie CEE marketing obawia się inflacji i spadku wydatków konsumenckich – badanie Dentsu „CMO Impact CEE”

Europa Środkowo-Wschodnia zmaga się z trudnym okresem z powodu inflacji, niepewności gospodarczej i wzrostu kosztów utrzymania. Wśród największych obaw marketerki i marketerzy wymieniają właśnie inflację oraz spadek wydatków konsumenckich. Pokazuje to badanie Dentsu wśród 200 marketerów i marketerek w Europie Środkowo-Wschodniej „CMO Impact CEE”.

28 października 2024