Nicole Rosłoniec z Top Model w kampanii Cropp
  • 0
  • 1
11.03.2011

Nicole Rosłoniec z Top Model w kampanii Cropp

Z początkiem marca rozpoczęła się nowa kampania marketingowa Cropp, będąca kontynuacją zeszłorocznych działań marki pod nieco zmienioną nazwą: „No Damage, No Funky”. W kampanii, oprócz znanych już bohaterów (Dr Damage i Mr Fun) pojawiają się nowe, nietuzinkowe postacie, pralki z kosmosu oraz tajemniczy wirus.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

m.baton

13 lat temu

pomysł na funkową pralnię zrodził się w zespole Cropp - a gdzie tam!

pomysł z pralnią wymyślił wcześniej Diesel. a zespół Cropp pewnie wypatrzył to na witrynie WGSN lub będąc z wizytą w Londynie. Smutne, że przypisują zasługi sobie, zamiast przyznać się, że ściągają od najlepszych ; )

11 marca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
11.03.2011

SOS Wioski Dziecięce rozpoczęły kampanię społeczną

Ruszyła kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce „Pomóż zbudować rodzinę”, zachęcająca do przekazania 1% podatku na rzecz osieroconych i opuszczonych dzieci. Strategię oraz kreację przygotowała pro publico bono agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, a w pozyskaniu i planowaniu mediów z pomocą przyszedł dom mediowy Starcom. Głosu w reklamie radiowej użyczył aktor Cezary Żak. Akcja potrwa do końca kwietnia.