Neymar Jr. i Puma w „Fortnite” - Marketing przy Kawie
Neymar Jr. i Puma w „Fortnite”
  • 0
  • 1
28.04.2021

Neymar Jr. i Puma w „Fortnite”

Puma wspólnie z Neymarem i grą „Fortnite” wystartowała z projektem „Neymar Jr. x Puma Crazy Playground”. Piłkarz dołączył do Icon Series w ramach aktualnego karnetu bojowego 6. sezonu „Primal”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56053 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 kwietnia 2021

  • 1
  • 1
  • 0
27.04.2021

Patagonia rozpoczęła europejską kampanię na rzecz wspierania czystej energii od obywateli dla obywateli

Oddolne inicjatywy energetyczne zaczęły naciskać na czyste i bezpieczne alternatywy dla węgla i atomu już w latach 80. i 90. XX w. Od tamtej pory powstają nowe społeczności energetyczne, które w większości krajów zdobyły jedynie niewielki udział w rynku. Uważając je za klucz do sprawiedliwej przyszłości czystej energii, marka odzieży outdoorowej Patagonia rozpoczęła kampanię „We the Power”.