Neymar Jr. i Puma w „Fortnite”
  • 0
  • 1
28.04.2021

Neymar Jr. i Puma w „Fortnite”

Puma wspólnie z Neymarem i grą „Fortnite” wystartowała z projektem „Neymar Jr. x Puma Crazy Playground”. Piłkarz dołączył do Icon Series w ramach aktualnego karnetu bojowego 6. sezonu „Primal”.

Oprócz przygotowania zadań w grze Neymar i Puma przejmą kontrolę nad trybem kreatywnym od 27 kwietnia do 4 maja za pomocą specjalnego pakietu powitalnego o tematyce paryskiej. Wszyscy gracze, którzy wkroczą do akcji, mogą oczekiwać dostępu do Go Crazy Areny, sprawdzając serię specjalnych trybów gry stworzonych przez społeczność „Fortnite’a”, dostępnych od 27 do 30 kwietnia.

Arena Go Crazy to rozgrywki 8 na 8 z nieskończoną liczbą odnowień i power-upów. Pozwalają graczom zdobywać złoto poprzez eliminowanie przeciwników, odblokowywanie ulepszeń i specjalnych bonusów dla graczy i ich drużyn. Pierwszy gracz, który osiągnie 200 eliminacji, wygrywa.

Punktem kulminacyjnym wydarzenia jest „The Neymar Jr. Cup”, czyli turniej, w którym gracze mogą wziąć udział maksymalnie w 10 meczach, w 3-godzinnym oknie czasowym swojego regionu. Każdy z uczestników będzie miał szansę na wygranie pamiątkowych butów piłkarskich Puma x „Fortnite” Future Z. Najlepszy gracz z każdego regionu otrzyma specjalną parę niedostępnych w oficjalnej sprzedaży butów piłkarskich.

Jako gracz i wielki fan gier stwierdzam, że to zaszczyt być pierwszym sportowcem w historii, który będzie miał własne stroje i tryby gry w światowym fenomenie, jakim jest „Fortnite”. Daje mi to również możliwość rozgrywki z moimi fanami i łączenia się ze społecznością graczy. Jest tyle szalonych trybów i zadań, że nie mogę się doczekać, aż ludzie doświadczą ich wszystkich. Grajmy! – powiedział Neymar Jr.

Aby uczcić tę chwilę, Puma nawiązała współpracę z firmą Silni.art w celu stworzenia pary korków Future Z. To w nich Neymar zagra przeciwko Manchesterowi City w półfinale Ligi Mistrzów 28 kwietnia.

Spersonalizowana edycja Spectra modelu Future Z ma opaskę kompresyjną Fuzionfit+. Na bucie znalazły się również logotypy Neymara i „Primale”, które można odblokować w wyjątkowym trybie gry „Fortnite”.

  • 1
Neymar Jr. w „Fortnite” (sezon 6)

Neymar Jr. w „Fortnite” (sezon 6)

27 kwietnia 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.04.2021

Patagonia rozpoczęła europejską kampanię na rzecz wspierania czystej energii od obywateli dla obywateli

Oddolne inicjatywy energetyczne zaczęły naciskać na czyste i bezpieczne alternatywy dla węgla i atomu już w latach 80. i 90. XX w. Od tamtej pory powstają nowe społeczności energetyczne, które w większości krajów zdobyły jedynie niewielki udział w rynku. Uważając je za klucz do sprawiedliwej przyszłości czystej energii, marka odzieży outdoorowej Patagonia rozpoczęła kampanię „We the Power”.