„Newsweek” oskarża LPP o wykupienie z Polski masek ochronnych. Firma wydała oświadczenie
  • 0
  • 1
23.03.2020 Aktualizacja:

„Newsweek” oskarża LPP o wykupienie z Polski masek ochronnych. Firma wydała oświadczenie

W opublikowanym 22 marca artykule „Newsweek” zarzuca firmie LPP, właścicielowi m.in. marki Reserved, że wykupiła kilkaset tysięcy masek ochronnych z polskiego rynku. Oficjalnie miały trafić do Chin. Według ustaleń gazety powędrowały do fabryk szyjących ubrania dla polskiej firmy. LPP zaprzecza.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48138 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

ab

2 miesiące temu

"Ponadto ma sprawiać wrażenie, że LPP nie ma nic wspólnego ze szwalniami w Chinach". Przeczytałem oświadczenie dwa razy i nic na mnie tego wrażenia nie sprawiło. LPP ma biuro w Szanghaju i szyje w Chinach. To chyba oczywiste. Przez takie zagrania trudno się czasem (często?) czyta Newsweeka.

smuteczek

2 miesiące temu

@ab: Niestety, to chyba krok w stronę tabloidu.

Arian

2 miesiące temu

Nie wiem kto tam w tym Newseeku teraz rządzi, ale najwyraźniej ktoś, kto nie rozumie, że o właściciel firmy dba o firmę a o państwo dba rząd z premierem na czele.

Oskarżanie firmy, że dba o swój personel, tego jeszcze nie było.

A-G

2 miesiące temu

Faktem jest, że LPP w styczniu zorganizowała akcję "Milion maseczek dla Chin" próbując wykupić w hurtowniach Stany magazynowe . Twierdzenie jakoby spotkało się to z entuzjastycznym przyjęciem i poparciem jest mocno naciągane, przynajmniej obserwując głosy krytyki na LinkedIn, gdzie śledziłem ten temat. IMHO zagranie etycznie dyskusyjne, bezsensowne logistycznie a nawet szkodliwe z perspektywy rozwoju wydarzeń. Budowanie PR na tego typu wydarzeniach jest mocno dyskusyjne. Dziś LPP wzywa do działań mających na celu obniżenie czynszów w galeriach handlowych co ma rzekomo uratować 179.000 miejsc pracy w ramach związku przedsiębiorców. Faktyczną pomocą było by przeniesienie produkcji do kraju i kooperacja z krajowymi podwykonawcami.

22 marca 2020

20 marca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 4
20.03.2020

Przedstawiciele mediów i reklamodawcy uzgodnili założenia nowego standardu badania mediów

Przedstawiciele rynku mediów, reklamodawców i agencji mediowych osiągnęli porozumienie dotyczące architektury przyszłego badania mediów. W pierwszej fazie ma ono objąć Internet, telewizję i radio. Dokument zatytułowany „Założenia pomiaru konsumpcji mediów w Polsce” przygotowali przedstawiciele mediów zgromadzeni w Komitecie Badań Radiowych, MOC TV, Polskich Badaniach Internetu, Polskim Radiu i Audytorium 17.