„New York Times” stara się o wzrost subskrypcji - Marketing przy Kawie
„New York Times” rozpoczął kampanię „More of Life Brought to Life”, by zwiększyć liczbę subskrypcji
Advertisement
  • 2
  • 1
25.04.2023

„New York Times” rozpoczął kampanię „More of Life Brought to Life”, by zwiększyć liczbę subskrypcji

Amerykański dziennik „New York Times” rozpoczął kampanię marketingową „More of Life Brought to Life”. Pokazuje, jak jego dziennikarstwo zapewnia czytelnikom lepsze, bardziej złożone zrozumienie otaczającego ich świata. Celem kampanii jest wzrost liczby subskrypcji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56294 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 kwietnia 2023

24 kwietnia 2023