New Balance przeprowadził kampanię na TikToku. Przedstawia jej efekty
  • 0
  • 1
25.08.2021

New Balance przeprowadził kampanię na TikToku. Przedstawia jej efekty

Rozpoznawalność najnowszego modelu butów New Balance 574 była wzmacniana na TikToku. Marka wykorzystała formaty reklamowe dostępne na tej platformie i wchodziła w interakcje z jej zaangażowaną społecznością. Po przeprowadzonym po raz pierwszy w Polsce Brand Lift Study przedstawia efekty.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50886 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

25 sierpnia 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
25.08.2021

Z jakich usług Polacy korzystają przez internet – wyniki badania

Pandemia zmieniła wszystko, z naszymi codziennymi przyzwyczajeniami na czele. W czynnościach, które jeszcze kilka lub kilkanaście lat temu wykonywaliśmy na żywo, dziś pomaga nam urządzenie podłączone do internetu. Czy i w jakim stopniu Polacy korzystają z e-usług? Sprawdzono to w badaniu Blue Media „Finanse i zwyczaje finansowe Polaków w czasie pandemii”, zrealizowanym przez agencję badawczą Satisface.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.08.2021

Zmieniają się priorytety, wyzwania i strategie specjalistów ds. marketingu – pokazuje badanie Salesforce

Polscy specjaliści ds. marketingu pozostają optymistycznie nastawieni do przyszłości swoich organizacji. Jest tak mimo bezprecedensowych zmian i wyzwań, które pojawiły się ostatnio. Wynika to z 7. edycji raportu Salesforce „State of Marketing”. Raport wskazuje też na znaczące inwestycje w narzędzia, technologie i kanały, które stały się niezbędne w erze sprzedaży wielokanałowej.