Neuron dla Castrol Lubricants
  • 0
  • 1
17.03.2007

Neuron dla Castrol Lubricants

Castrol Lubricants, lider rynku olejów samochodowych, podpisał umowę na obsługę komunikacyjną z Neuron Agencją Public Relations. W ramach współpracy Neuron będzie odpowiadać za komunikację produktową i korporacyjną Castrol w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

17 marca 2007

16 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.03.2007

Pierwsza „Pro-KREACJA” w tym roku

Ukazał się pierwszy tegoroczny numer dwumiesięcznika „Pro-KREACJA”,
a w nim m.in.: o tym, co nowego w outdoorze i o ciekawych kampaniach ambientowych – w artykule Moniki Pazik. Magdalena Garnosik stara się odpowiedzieć na pytania "Czy raporty roczne mogą być domeną swobodnej kreacji czy jedynie suchymi zestawieniami finansowymi? Jaki potencjał promocyjny kryje w sobie raport roczny firmy?" W artykule także przykłady kreacji w raportach rocznych. Ponadto: