Netto rozstrzyga przetarg na obsługę mediów społecznościowych- Marketing przy Kawie
Netto rozstrzyga przetarg na obsługę mediów społecznościowych
  • 0
  • 1
9.01.2025

Netto rozstrzyga przetarg na obsługę mediów społecznościowych

Przetarg sieci handlowej Netto na obsługę mediów społecznościowych wygrała agencja Proporcja.

Agencja zajmie się obsługą kont Netto na platformach społecznościowych.

Współpraca przy tworzeniu komunikacji dla jednego z liderów branży detalicznej jest dla nas ogromną inspiracją. Dzięki naszym wewnętrznym zasobom, w tym studiu fotograficznemu oraz działom zajmującym się motion i postprodukcją foto i wideo możemy dostosowywać się do potrzeb klienta i działać on demand. W dzisiejszym świecie internetu jest to niezwykle istotne – mówi Maciej Szamowski, client service director w agencji Proporcja.

Proporcja to butikowe studio kreatywne specjalizujące się w podejściu insight-driven.

Netto rozstrzyga przetarg na obsługę mediów społecznościowych

Netto rozstrzyga przetarg na obsługę mediów społecznościowych

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 stycznia 2025

8 stycznia 2025