W Netto coś się kroi – punktowa akcja na noże
  • 0
  • 2
19.06.2019

W Netto coś się kroi – punktowa akcja na noże

17 czerwca sieć handlowa Netto rozpoczęła drugą odsłonę programu punktowego. Tym razem w zamian za zakupy oferuje klientom zniżkę na noże marki Thomas by Rosenthal Group.

Jak mówi Mariola Skolimowska, PR manager Netto Polska, pierwsza odsłona tego programu spotkała się z gorącym przyjęciem klientów.

Aby skorzystać z rabatu, należy podczas zakupów zebrać 10 naklejek na karcie kolekcjonerskiej dostępnej we wszystkich sklepach sieci. Za każde wydane 25 zł klient otrzyma jedną naklejkę. Zebranie wszystkich naklejek pozwala na uzyskanie 75 proc. rabatu na noże niemieckiego producenta Thomas by Rosenthal Group.

W ofercie programu dostępne jest 8 rodzajów noży o różnym przeznaczeniu i długości. W sklepach Netto można będzie znaleźć również dodatkowe akcesoria w promocyjnej cenie – drewnianą deskę do krojenia oraz stojak na noże marki Thomas by Rosenthal Group.

Nowa akcja potrwa do 14 września 2019 r. Promujące ją materiały nawiązują do trwającej jednocześnie kampanii influencerskiej „Tato wie”. Blogerzy podejmujący tematykę rodzicielską podejmują kulinarne pojedynki, by zachęcać odbiorców do samodzielnego gotowania.

  • 2

 

 

19 czerwca 2019