NetSprint Information Access Platform - wyszukiwanie, prezentacja treści i reklama kontekstowa w jednym
  • 0
  • 1
3.09.2008

NetSprint Information Access Platform – wyszukiwanie, prezentacja treści i reklama kontekstowa w jednym

NetSprint wprowadził narzędzie do wyszukiwania i kontekstowej prezentacji treści w serwisach internetowych – NetSprint Information Access Platform. Rozwiązanie przeznaczone jest przede wszystkim dla dużych wydawców online (np. portali informacyjnych) dążących do optymalnego wykorzystania posiadanych treści.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 września 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.09.2008

Proces w sprawie reklamy kontekstowej byłby precedensem

Badania pokazują, że 92% użytkowników Internetu uważa wyszukiwarki za bezstronne źródło informacji. 81% posługuje się nimi, w celu odnalezienia ofert handlowych, konkretnych produktów oraz usług. Ponad połowa Internautów oczekuje, że najmocniejsze marki będą pojawiać się w wynikach wyszukiwania na początku listy. Nic więc dziwnego, że tzw. linki sponsorowane stają się kolejnym narzędziem walki o klienta.