NETMEDIA S.A. zakupiło 100% udziałów w Spółce eHotele.pl
  • 0
  • 1
9.03.2007

NETMEDIA S.A. zakupiło 100% udziałów w Spółce eHotele.pl

NETMEDIA S.A. przejęła 5 portali: hotelia.pl ehotele.pl, aboutpoland.com, in-poland.com, hotelia.de i system rezerwacji hotelowych należących do eHotele.pl Sp. z o.o. Włączenie serwisów do grupy NETMEDIA S.A., pozwoli na istotne wzmocnienie pozycji Spółki na rynku internetowych rezerwacji online.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.03.2007

Zakończenie konkursu dla młodych reporterów

Panasonic Polska poinformował o zakończeniu drugiego, a zarazem ostatniego etapu polskiej edycji konkursu dla młodych reporterów Panasonic Kid Witness News 2007. Uczniowie z ośmiu szkół gimnazjalnych wybranych do drugiego etapu konkursu krajowego stanęli przed niełatwym zadaniem nakręcenia filmu dokumentalnego na temat odpowiedzialności społecznej. Zwycięzca polskiej edycji zmierzy się z najlepszymi pracami przygotowanymi przez młodzież w Europie.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.03.2007

Komunikacja wizualna w służbie marketingu

Agencja Communication Unlimited jest inicjatorem pierwszej polskiej wystawy prac pioniera izraelskiego designu – Dana Reisingera, którą od 10 marca będzie można zobaczyć w Warszawie. Projekty artysty są znaczące zarówno dla świata sztuki, jak i dla obszaru komunikacji marketingowej. Plakaty, logotypy czy kalendarze, które obejmie wystawa „Logika i magia”, przełamują granice języka, oddziałują poprzez znak graficzny, są nośnikami wizerunku.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.03.2007

IMR advertising by PR mecenasem kwintetu z Płowców

Raz na 52 miliony ciąż przychodzą na świat pięcioraczki. Tak wielkie wydarzenie, ważące łącznie 5 kg miało miejsce w małej wsi niedaleko Poznania, gdzie na świat przyszła Ola, Natalka, Adaś, Bartek i Sebastian. Pięciokrotne szczęście przynosi też ze sobą pięć razy więcej obowiązków, dlatego by odciążyć zapracowanych rodziców agencja IMR advertising by PR przekonała jednego ze swoich klientów – firmę MacKar – producenta kosmetyków do pielęgnacji dzieci – aby wspomógł swoimi produktami całą rodzinę.