Netia rozwiesza obraźliwe ulotki i rozpoczyna walkę z hejtem
  • 0
  • 2
19.04.2016

Netia rozwiesza obraźliwe ulotki i rozpoczyna walkę z hejtem

Netia rozpoczęła akcję „Weź nie hejtuj”, która ma zwrócić uwagę na negatywne zjawisko mowy nienawiści. W akcję zaangażowały się osoby publiczne, m.in. Paulina Młynarska, Bilguun Ariunbaatar czy Ekskluzywny Menel. Wspólnie z organizatorem będą piętnować agresywne komentarze i zachowania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54845 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

klient N

8 lat temu

Ciekawe czemu Netia tak zainteresował się "hejtem"?

Może dlatego, że klienci czują się oszukani "opłatą z łącze" - której według reklam miało niby nie być i teraz dają ujście swojemu rozczarowaniu?

Rozwiń komentarze

19 kwietnia 2016

18 kwietnia 2016