Netflix wybrał MullenLowe MediaHub do międzynarodowej obsługi aplikacji Headspace
  • 0
  • 1
14.06.2021

Netflix wybrał MullenLowe MediaHub do międzynarodowej obsługi aplikacji Headspace

Wielka Brytania, Maroko, Tunezja i Algieria – to rynki, na których MullenLowe MediaHub będzie odpowiadać za obsługę kampanii search i paid social dla marki Netflix. Będzie to wsparcie aplikacji do medytacji Headspace.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.06.2021

„U nas działa!” – bezpłatna konferencja dla zarządzających sklepami internetowymi

Liczba sklepów internetowych w Polsce dynamicznie rośnie – jest ich już ponad 46,5 tys. Do końca roku może to być nawet 55 tys. Ostatnio wiele firm przeniosło dużą część swojej działalności do Internetu, przez co konkurencja znacznie wzrosła. Firmy, które chcą utrzymać się na rynku, muszą postawić na działania marketingowe i analizę danych o aktualnych i potencjalnych klientach. Dla tych, którzy chcą skuteczniej zarządzać swoimi e-sklepami, ExpertSender organizuje bezpłatną konferencję „U mnie działa! Jak zwiększyć sprzedaż w nowoczesnym e-commersie?”

11 czerwca 2021

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
11.06.2021

Pacjenci odwołują planowe zabiegi usunięcia zaćmy. Polskie Towarzystwo Okulistyczne rozpoczyna więc kampanię „Pokonaj zaćmę, popraw widzenie"

Nasze społeczeństwo powoli traci wzrok – to wyniki raportów przygotowanych przez Polskie Towarzystwo Okulistyczne. Wskazują to także statystyki Ministerstwa Zdrowia. Jednym z powodów jest pandemia, która wywróciła świat medycyny do góry nogami. Lekarze dokładają starań, żeby leczenie było całkowicie bezpieczne dla pacjentów. Mimo to liczba zabiegów spada.