Netflix wchodzi w gry wideo?
  • 0
  • 1
15.07.2021

Netflix wchodzi w gry wideo?

Według informacji „Bloomberga” Netflix w przyszłym roku rozszerzy swoją działalność o gry wideo. To przeniosłoby platformę do segmentu rozrywki. Sam Netflix uważa go za jednego z największych konkurentów o uwagę widza.

Netflix potwierdził, że zatrudnił jako wiceprezesa ds. rozwoju gier Mike’a Verdu, byłego dyrektora Oculusa, Electronic Arts i Zyngi. Firma odmówiła dalszych komentarzy w tej sprawie.

Niedawno zasugerowała jednak, że byłaby zainteresowana zintensyfikowaniem pościgu za grami. Już wcześniej flirtowała z tym segmentem m.in. poprzez niektóre partnerstwa licencyjne i handlowe.

Nowy pomysł polega na oferowaniu gier wideo na platformie streamingowej. Jak przekonuje anonimowy informator „Bloomberga”, gry pojawią się jako nowy gatunek – podobnie jak było to z filmami dokumentalnymi lub stand-upami. Firma nie planuje obecnie pobierania dodatkowych opłat za te treści.

Netflix rozrósł się do ponad 207 mln subskrybentów na całym świecie. Od dawna już zdawał sobie sprawę, że jego konkurencja wykracza poza tradycyjne firmy telewizyjne i kinowe. Jako jednych z największych konkurentów wielokrotnie wymieniał gry, m.in. Fortnite, a także YouTube z treściami tworzonymi przez użytkowników.

Źródło: www.bloomberg.com

  • 1
Netflix wchodzi w gry wideo?

Netflix wchodzi w gry wideo?

15 lipca 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
15.07.2021

Rosną oczekiwania wobec biznesu. Raport z badań „Authenticity Gap” agencji FleishmanHillard

Reputację firm i marek tylko w połowie kształtuje to, co konsumenci wiedzą o ich usługach i produktach. W tym samym stopniu o zaufaniu do danej firmy decyduje jej wpływ środowiskowy oraz działania prezesa i zarządu. Mimo że firmy coraz częściej angażują się w rozwiązywanie problemów społecznych, niekoniecznie robią to zgodnie z oczekiwaniami konsumentów. Największego zaangażowania oczekują młodzi i seniorzy. Takie są wnioski z raportu „Authenticity Gap” przygotowanego przez agencję PR FleishmanHillard.