Netflix stracił prawie milion subskrybentów w drugim kwartale
  • 0
  • 1
21.07.2022

Netflix stracił prawie milion subskrybentów w drugim kwartale

Mimo utraty 970 tys. subskrybentów w drugim kwartale br. wyniki Netfliksa są lepsze od oczekiwań. Analitycy spodziewali się straty 2 mln subskrybentów. Nadzieją na kolejne kwartały jest plan subskrypcji wspieranej reklamami.

Obecnie Netflix ma na całym świecie 220,67 mln subskrybentów. Dużo większym zaskoczeniem były wyniki pierwszego kwartału. Liczba subskrybentów zmniejszyła się o 200 tys., ale był to pierwszy spadek od dziesięciu lat. Jedną z przyczyn jest wyłączenie platformy w Rosji. Spowodowało to odpływ 0,7 mln subskrybentów. Niższe od prognozowanych były też jednak przychody – wszystko skutkowało gorszymi nastrojami wokół firmy.

Tym razem spadki mniejsze niż oczekiwano uspokoiły rynek. W USA i Kanadzie liczba subskrybentów w drugim kwartale spadła o 1,3 mln w porównaniu z pierwszym i wynosi obecnie 73,3 mln. Za to w Azji i na Pacyfiku liczba subskrypcji wzrosła o 1,1 mln, do łącznej liczby 34,8 mln.

Sposobem na poprawę przychodów i wzrost liczby użytkowników ma być planowane wprowadzenie tańszej subskrypcji wspomaganej reklamami. Ta ma być wprowadzona pod koniec 2022 lub na początku 2023 r. W pierwszej kolejności nastąpi to w kilku krajach, w których wydatki reklamowe są najwyższe.

Firma oczekuje, że trzeci kwartał będzie lepszy i przyniesie milion nowych subskrypcji.

  • 1
Netflix stracił prawie milion subskrybentów w II kwartale 2022

Netflix stracił prawie milion subskrybentów w II kwartale 2022

Adrian

3 tygodnie temu

Jestem bardzo ciekaw jak zareagują potencjalni i obecni Klienci na opcję z reklamami. Obecnie ludzie są tak negatywnie do nich nastawieni, że nawet niewielkie ich natężenie jest odbierane jako zbyt duże. Reklamy są wszędzie, są durne, bez pomysłu i nachalne. Osobiście dla samej zasady zrezygnuję z Netflixa w o ogóle gdy tylko wprowadzą opcję reklam.

 

21 lipca 2022

20 lipca 2022

  • 1
  • 8
  • 0
  • 0
  • 1
20.07.2022

Ciuchy z przeszłości w pracy przyszłości? Tak, daj im szansę – zachęca RocketJobs.pl

Portal pracy RocketJobs.pl rozpoczął kampanię pod hasłem „Druga Szansa: Ciuchom z przeszłości daj drugą szansę w pracy przyszłości”. Działania mają promować wtórny obieg ubrań, ale to tylko jedna z warstw akcji. Moda cyrkularna ma być metaforą dawania drugiej szansy także w środowisku zawodowym – osobom, dla których powrót do pracy jest nierzadko dużym wyzwaniem (po urlopie macierzyńskim czy przebytej chorobie). Partnerem merytorycznym kampanii jest platforma SecondHandy. Całość wspiera Newonce Radio – główny patron medialny.