Netflix: segment reklamowy zyskuje, ale nie jest głównym motorem wzrostu
Netflix: segment reklamowy zyskuje, ale nie jest głównym motorem wzrostu
  • 0
  • 1
21.07.2024

Netflix: segment reklamowy zyskuje, ale nie jest głównym motorem wzrostu

Netflix ogłosił, że liczba jego subskrybentów oglądających reklamy wzrosła w drugim kwartale 2024 r. o 34 proc. Marka nie podała dokładnej liczby subskrybentów. W maju miała ona jednak wynieść około 40 mln aktywnych użytkowników miesięcznie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56427 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 lipca 2024