- 0
- 4
Netflix i Lacoste stworzyły kolekcję ubrań inspirowanych serialami
Serwis streamingowy Netflix i producent odzieży Lacoste stworzyły limitowaną kolekcję ubrań inspirowanych serialami. Koszulki polo, bluzy i dresy wchodzą na rynek 12 kwietnia.
Seriale, których motywy pojawią się w kolekcji, wybrano ze względu na zróżnicowanie grup odbiorców. Od przygodowych, przez romanse, produkcje dla nastolatków i fantastykę. Tytuły to:
- „Stranger Things”,
- „Bridgertonowie”,
- „Lupin”,
- „Dom z papieru”,
- „Wiedźmin”,
- „Sex Education”,
- „Cień i kość”,
- „Szkoła dla elity”.
– Uważamy, że produkty mogą być potężnym narzędziem do opowiadania historii, a partnerstwo z Lacoste stwarza wyjątkową okazję do połączenia świata mody i rozrywki. Ta kolekcja jest kreatywną okazją dla fanów, aby wyrazić sympatię do naszych historii i ich bohaterów – mówi Josh Simon, wiceprezes ds. produktów konsumenckich Netfliksa.
Krokodyl z logo Lacoste pojawia się na ubraniach, stylizowany zgodnie z motywami poszczególnych seriali. Przypomina Demogorgona ze „Stranger Things” albo nosi perukę królowej Charlotty z „Briggertonów”.
Ubrania będzie można kupić na stronie Netflix.shop i Lacoste.com.
- 4