Netflix i Halston stworzyły wspólną kolekcję ubrań
  • 0
  • 1
20.05.2021

Netflix i Halston stworzyły wspólną kolekcję ubrań

Serwis streamingowy Netflix nawiązał współpracę z amerykańską luksusową marką Halston. W jej wyniku powstaje 10-elementowa kapsułowa kolekcja ubrań w cenie od 995 do 1595 dolarów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54825 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 maja 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.05.2021

T-Mobile i Billie Eilish w kampanii „Futureproof” promują rozwój zawodowy generacji Z

64% młodych Polek i Polaków w wieku 16–26 lat deklaruje, że jest zaniepokojonych swoimi perspektywami związanymi z przyszłą pracą. Właśnie dlatego T-Mobile razem z Grupą Deutsche Telekom startuje z kampanią „Futureproof”. Jej celem jest pomoc w wyborze kierunku kariery zawodowej generacji Z, odkryciu talentów i kompetencji, a także zainspirowanie młodych osób. W inicjatywę włączyła się amerykańska piosenkarka Billie Eilish, która już w zeszłym roku wzięła udział w kampanii firmy obalającej stereotypy na temat młodych.