Nestlé wybiera Dotrelations do obsługi w social media
  • 0
  • 1
28.06.2019

Nestlé wybiera Dotrelations do obsługi w social media

Nestlé wybrało agencję do obsługi komunikacji korporacyjnej marki w social media na polskim rynku. W wyniku wygranego przetargu od kwietnia za relacje z fanami firmy odpowiada Dotrelations.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47178 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

27 czerwca 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
27.06.2019

Wyborcza.pl i SAR ze wspólną inicjatywą. Ma ona chronić reklamodawców przed botami i trollami oraz przeciwdziałać dezinformacji w Internecie

Wyborcza.pl oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zapraszają przedstawicieli rynku reklamowego do dialogu branżowego i podjęcia wspólnej inicjatywy na rzecz jakościowego ruchu w Internecie i przeciwdziałania dezinformacji. Projekt jest częścią strategii działań związanych ze zwalczaniem dezinformacji podjętych przez Komisję Europejską.