Nestlé wybiera Dotrelations do obsługi w social media
  • 0
  • 1
28.06.2019

Nestlé wybiera Dotrelations do obsługi w social media

Nestlé wybrało agencję do obsługi komunikacji korporacyjnej marki w social media na polskim rynku. W wyniku wygranego przetargu od kwietnia za relacje z fanami firmy odpowiada Dotrelations.

Agencja Dotrelations prowadzi komunikację korporacyjną Nestlé Polska w następujących kanałach: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube. Do jej zadań należą:

  • pomoc w zarządzaniu komunikacją marki zgodnie z globalną strategią,
  • moderacja kontaktu z fanami,
  • wsparcie kampanii reklamowych,
  • publikacja treści na stronie www.nestle.pl.

Dla polskiego oddziału firmy pracujemy już od niemal roku, obsługując marki Purina Dog Chow i Purina Cat Chow w social media. Mieliśmy również przyjemność odpowiadać za komunikację PR programu „Pets at Work”, globalnej inicjatywy Nestlé Purina. Promuje ona wprowadzanie zwierząt do przestrzeni biurowej – mówi Krzysztof Skowronek, współwłaściciel Dotrelations.

Nad całością prac dla Nestlé Polska w agencji czuwa Natalia Rajska, account manager. Wcześniej obsługiwała ona m.in. marki Purina, Pearson czy O2.pl.

  • 1

27 czerwca 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
27.06.2019

Wyborcza.pl i SAR ze wspólną inicjatywą. Ma ona chronić reklamodawców przed botami i trollami oraz przeciwdziałać dezinformacji w Internecie

Wyborcza.pl oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zapraszają przedstawicieli rynku reklamowego do dialogu branżowego i podjęcia wspólnej inicjatywy na rzecz jakościowego ruchu w Internecie i przeciwdziałania dezinformacji. Projekt jest częścią strategii działań związanych ze zwalczaniem dezinformacji podjętych przez Komisję Europejską.