Nestlé tworzy „Sojusz dla młodych” i chce walczyć z bezrobociem - Marketing przy Kawie
Nestlé tworzy „Sojusz dla młodych” i chce walczyć z bezrobociem
  • 0
  • 1
24.06.2014

Nestlé tworzy „Sojusz dla młodych” i chce walczyć z bezrobociem

23 czerwca w Lizbonie firma Nestlé podpisała z partnerami „Sojusz dla młodych”. To ogólnoeuropejska inicjatywa przedstawicieli świata biznesu na rzecz walki z bezrobociem wśród młodych ludzi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

24 czerwca 2014