Nestle prosi konsumentów o stworzenie jingla dla marki płatków śniadaniowych Lion
  • 3
  • 1
12.03.2021

Nestle prosi konsumentów o stworzenie jingla dla marki płatków śniadaniowych Lion

Marka Nestle rozpoczęła ogólnoeuropejskie poszukiwania jingla dla marki płatków śniadaniowych Lion. W rozpoczętej kampanii zachęca konsumentów do tworzenia własnych kompozycji.

Aby rozpocząć poszukiwania, marka nagrała dziewięć jingli w różnych stylach muzycznych, w tym pop, elektro i rap. Spoty prezentujące te jingle będą emitowane w telewizji, radiu i mediach społecznościowych.

Nestle chce zachęcić jak najwięcej osób, by podawały dalej „dźwięki inspirowane zbożami”. Publikacjom ma towarzyszyć hashtag #KingoftheJingle.

Pierwszych dziewięć dżingli zostało też nagranych na limitowanej edycji winyli, które będą nagrodami w konkursie. Najlepszy uczestnik otrzyma także tytuł King of the Jingle. Kampanię przygotowała agencja Mother London.

Źródło: www.moreaboutadvertising.com

  • 1
Nestle poszukuje jingla dla marki płatków Lion

Nestle poszukuje jingla dla marki płatków Lion

12 marca 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.03.2021

Bank BNP Paribas startuje z inicjatywą „Gdzie są nasze Patronki?”

Na kartach historii Polski zapisało się wiele inspirujących i wyjątkowych kobiet: laureatki Nagrody Nobla, zdobywczynie medali olimpijskich, kreatorki trendów w sztuce, nauce i innych dziedzinach życia. Jednak według statystyk aż 90% patronów polskich szkół to mężczyźni. Bank BNP Paribas 8 marca rozpoczął program „Gdzie są nasze Patronki?”, w którym zachęca szkoły do przyjmowania nazwisk patronek, jednocześnie przybliżając losy niezwykłych kobiet. Placówki, które wezmą udział w akcji, będą miały szansę na przystąpienie do konkursu i powalczenie o grant.