- 3
- 1
Nestle prosi konsumentów o stworzenie jingla dla marki płatków śniadaniowych Lion
Marka Nestle rozpoczęła ogólnoeuropejskie poszukiwania jingla dla marki płatków śniadaniowych Lion. W rozpoczętej kampanii zachęca konsumentów do tworzenia własnych kompozycji.
Aby rozpocząć poszukiwania, marka nagrała dziewięć jingli w różnych stylach muzycznych, w tym pop, elektro i rap. Spoty prezentujące te jingle będą emitowane w telewizji, radiu i mediach społecznościowych.
Nestle chce zachęcić jak najwięcej osób, by podawały dalej „dźwięki inspirowane zbożami”. Publikacjom ma towarzyszyć hashtag #KingoftheJingle.
Pierwszych dziewięć dżingli zostało też nagranych na limitowanej edycji winyli, które będą nagrodami w konkursie. Najlepszy uczestnik otrzyma także tytuł King of the Jingle. Kampanię przygotowała agencja Mother London.
Źródło: www.moreaboutadvertising.com
- 1