Nescafé Dolce Gusto wybrała agencję do obsługi online
  • 0
  • 0
10.01.2017

Nescafé Dolce Gusto wybrała agencję do obsługi online

Rozstrzygnięto przetarg na obsługę marki Nescafé Dolce Gusto (Nestlé Polska) w Internecie. Wygrała go agencja Hand Made, która zajmie się obsługą kreatywną i strategiczną.

Współpraca rozpoczęła się z wraz z początkiem roku. Całość działań obejmie strategię obecności marki w Internecie, kreację oraz obsługę mediów społecznościowych.

O wyborze agencji zadecydował dobry pomysł kreatywny wynikający z zaprezentowanej strategii, który wpisał się w tonality marki Nescafé Dolce Gusto oraz kompleksowo odpowiadał na brief. Nie bez znaczenia były również możliwości graficzne agencji – komentuje Bartosz Orszulak, group product manager w Nestlé Polska.

  • 1

10 stycznia 2017

Reklama

9 stycznia 2017

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
9.01.2017

Maksymalna kara od UOKiK dla Telefonii Polskiej Razem za podszywanie się pod innych operatorów

Spółka PGT, która działa pod nazwą handlową Telefonia Polska Razem, wprowadzała w błąd. Podawała się za dotychczasowego operatora telekomunikacyjnego, oferując zmianę warunków umowy. W rzeczywistości konsumenci podpisywali umowy z nowym operatorem. UOKiK po raz pierwszy w swojej historii nałożył maksymalny wymiar kary za praktyki godzące w słabszych uczestników rynku – firma ma zapłacić 1,97 mln zł.

Reklama