Nela Mała Reporterka promuje program lojalnościowy Stokrotki - Marketing przy Kawie
Nela Mała Reporterka promuje program lojalnościowy Stokrotki
  • 1
  • 3
24.08.2017

Nela Mała Reporterka promuje program lojalnościowy Stokrotki

Sieć handlowa Stokrotka rozpoczęła kampanię swojego programu lojalnościowego. Do współpracy zaprosiła znaną z telewizji Nelę Małą Reporterkę. Od 24 sierpnia klienci sklepów przy okazji zakupów mogą zbierać naklejki do albumu o zagrożonych gatunkach zwierząt.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54937 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 sierpnia 2017