Nawyki zakupowe pokolenia Z – raport Criteo - Marketing przy Kawie
Nawyki zakupowe pokolenia Z – raport Criteo
  • 0
  • 4
19.07.2018

Nawyki zakupowe pokolenia Z – raport Criteo

Niektórzy twierdzą, że generacja Z zrewolucjonizuje i zredefiniuje cały sektor e-commerce. Jak generacja konsumentów z pokolenia Z robi zakupy w sieci? Co powinni zrobić sprzedawcy, aby pozyskać ich uwagę i lojalność? Firma Criteo opublikowała wnioski z raportu „Gen Z”, opartego na Criteo Shopper Story.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54965 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Janusz Kamiński

6 lat temu

Ciekawe dane statystyczne ;)

19 lipca 2018

18 lipca 2018