„Partnerski PRzetarg” – kampania ZFPR - Marketing przy Kawie
Nawet połowa przetargów w branży PR prowadzona niewłaściwie – badanie ZFPR i kampania „Partnerski PRzetarg”
Advertisement
  • 0
  • 3
21.06.2024

Nawet połowa przetargów w branży PR prowadzona niewłaściwie – badanie ZFPR i kampania „Partnerski PRzetarg”

W ciągu ostatniego roku większość przedstawicieli agencji PR-owych uczestniczyło w negatywnie ocenionych przez nich przetargach. W ocenie połowy badanych stanowią one aż 30–50% wszystkich postępowań w branży PR. Tak wynika z badania przeprowadzonego wśród agencji członkowskich ZFPR przez K+Research.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56276 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 czerwca 2024