1 1 22.10.2018„W naturze nic nie ginie” – Tymbark promuje sok pomidorowykampanie reklamowe TweetTymbark rozpoczął kampanię soku pomidorowego. Promuje go jako źródło błonnika i potasu.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53981 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 22.10.2018Dawid Podsiadło sprzedawał płyty pod Pałacem KulturyW Warszawie przed Pałacem Kultury i Nauki stanął zielony kiosk. 19 października zasiadał w nim Dawid Podsiadło. Wokalista sprzedawał tam swoją nową płytę.
0 4 0 0 0 22.10.2018Znamy laureatów Golden Drum 2018. 180heartbeats + Jung v Matt najlepszą agencją niezależną19 października poznaliśmy zwycięzców 25. Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum. Najlepszą siecią okazał się McCann. Tytuł najlepszej agencji zdobył McCann Bucharest. W sumie przyznano 26 złotych i 50 srebrnych statuetek oraz 12 nagród Grand Prix.
0 0 0 0 0 19.10.2018Pięć marketingowych trendów na Instagramie na 2019 r.Instagram to jeden z największych kanałów marketingowych naszych czasów. Świetnie nadaje się do prowadzenia działań content marketingowych, zamieszczania płatnej reklamy, ale i komunikacji marki z klientami. Daje możliwość zwiększania zaangażowania i osiągania większych niż średnia zwrotów z inwestycji. Jaka przyszłość czeka tę platformę w 2019 r.?
0 2 0 0 0 19.10.2018Orange i Cyfrowy Polsat z najlepszymi raportami społecznymi według FOBEksperci, dziennikarze i internauci ocenili raporty oraz sprawozdania przedstawiające informacje niefinansowe firm i organizacji. W 12. edycji konkursu Raporty Społeczne oceniono rekordową liczbę 49 publikacji. W głównych kategoriach zwyciężyły Orange Polska i Cyfrowy Polsat.