Nationale-Nederlanden wybrał FormUp do obsługi działań performance
  • 0
  • 1
7.04.2021

Nationale-Nederlanden wybrał FormUp do obsługi działań performance

Firma Nationale-Nederlanden rozstrzygnęła przetarg na obsługę działań performance. Wygrała go agencja FormUp.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50099 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

7 kwietnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.04.2021

Pandemia uderza w młodych i biednych – pokazuje raport „Zachowania konsumenckie po roku pandemii” MullenLowe MediaHub

Na progu trzeciego lockdownu widać było rosnące dysproporcje między różnymi grupami społecznymi. W najgorszej sytuacji są najmłodsi i najmniej zamożni Polacy. To ich pandemia pozbawiła części i tak skromnych dochodów przy jednoczesnej obowiązkowej alienacji społecznej i braku perspektywy szybkiej poprawy tego stanu. Okazuje się, że 57% ankietowanych, których sytuacja materialna w pandemii uległa pogorszeniu, spodziewa się dalszego spadku dochodów – pokazuje raport „Zachowania konsumenckie po roku pandemii” MullenLowe MediaHub.