Nationale-Nederlanden rusza z kampanią „O to, co ważne, pytamy wprost”
  • 2
  • 1
17.10.2022

Nationale-Nederlanden rusza z kampanią „O to, co ważne, pytamy wprost”

Nationale-Nederlanden rozpoczyna kampanię „O to, co ważne, pytamy wprost”. Ma ona zachęcić Polaków do refleksji nad ich bezpieczeństwem finansowym na wypadek choroby.

W serii filmów marka zadaje przewrotne pytania, które skłaniają do myślenia i mają motywować do działania. Ubezpieczyciel będzie prowadził działania promocyjne przez 6 tygodni, od 17 października. Kampania obejmie spoty w telewizji i Internecie, a także działania contentowe oraz aktywność w mediach społecznościowych.

Skala występowania nowotworów w Polsce to problem zdrowotny, ale i społeczny

Jak wynika ze statystyk Krajowego Rejestru Nowotworów, co roku diagnozowany jest on u blisko 170 tys. osób. Sama diagnoza zmienia życie nie tylko chorego, ale i jego rodziny.

Spoty nadawane będą w telewizji i Internecie. Projekt został zrealizowany we współpracy z agencją Brasil. Materiały wideo zrealizowała Papaya Films, media kupił dom mediowy Wavemaker.

  • 1
Nationale-Nederlanden rusza z kampanią „O to, co ważne, pytamy wprost”

Nationale-Nederlanden rusza z kampanią „O to, co ważne, pytamy wprost”

17 października 2022

16 października 2022