Nationale-Nederlanden rusza z kampanią - Marketing przy Kawie
Nationale-Nederlanden rusza z kampanią „O to, co ważne, pytamy wprost”
  • 2
  • 1
17.10.2022

Nationale-Nederlanden rusza z kampanią „O to, co ważne, pytamy wprost”

Nationale-Nederlanden rozpoczyna kampanię „O to, co ważne, pytamy wprost”. Ma ona zachęcić Polaków do refleksji nad ich bezpieczeństwem finansowym na wypadek choroby.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56436 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 października 2022

16 października 2022