National Geographic promuje blok programowy, tworząc maszynę Goldberga (wideo)
  • 1
  • 1
4.12.2014

National Geographic promuje blok programowy, tworząc maszynę Goldberga (wideo)

Co się stanie, gdy połączymy 9 globusów, 3 opony, kulę bilardową, samochód, zestaw kręgli i wiele przedmiotów codziennego użytku? National Geographic Channel odpowiada na to pytanie w spocie inspirowanym maszyną Goldberga. Promuje blok programowy „Podkręć swoje zwoje”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 grudnia 2014

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.12.2014

„Hashtagnation” – siła pokolenia selfie. Raport agencji Havas Worldwide

Niemal dla wszystkich media społecznościowe są główną platformą w kontaktach ze znajomymi. Blisko połowa przyznaje, że marki są zasadniczym elementem ich życia. Lubią, kiedy firmy angażują ich do działania. Charakteryzuje ich wrodzona zdolność rozumienia zasad marketingu. Taki obraz młodej generacji wyłania się z badania „Hashtagnation – marketing dla pokolenia selfie” Havas Worldwide.