NaTemat reklamuje Polskę na Times Square w Nowym Jorku
AdvertisementAdvertisement
  • 1
  • 2
12.11.2018

NaTemat reklamuje Polskę na Times Square w Nowym Jorku

Na stulecie niepodległości Polski redakcja naTemat.pl wynajęła największy pojedynczy billboard na Times Square w Nowym Jorku. Prezentuje na nim krótki spot, pt. „100 lat niesamowitości”.

Redakcja NaTemat tak wyjaśnia ideę reklamy:

„Jako że polskie władze dały niesamowitego ciała z obchodami setnych urodzin naszego kraju (i nie tylko z nimi), postanowiliśmy dołożyć swoją cegiełkę, która pokaże, że Polska »daje radę«. Poza tekstami redakcyjnymi przygotowanymi specjalnie na tę okazję chcieliśmy zrobić coś, co dotrze nie tylko do Polaków.

Już ponad pół roku temu zarezerwowaliśmy największy i najlepiej widoczny pojedynczy baner reklamowy (NASDAQ) w samiutkim centrum nowojorskiego Times Square. Nie ma lepszego miejsca na Ziemi, by w jednym miejscu w tak krótkim czasie dotrzeć do tylu osób z tak wielu krajów rozsianych po całym świecie”.

Na elektronicznym nośniku przez cały świąteczny weekend emitowany jest krótki spot o Polsce, pt. „100 years of awesomeness”. Prezentowane są na nim zdjęcia Lecha Wałęsy, Roberta Lewandowskiego, Aleksandra Doby, Wiedźmina oraz reprezentacji Polski w siatkówce. Zdjęciom towarzyszą hasła odnoszące się do ich osiągnięć.

Ponadto na koniec spotu pojawia się wizerunek popularnej w USA wody Poland Spring. Zgody na jego wykorzystanie udzieliła redakcji amerykańska centrala firmy. Woda ta, jak podkreśla NaTemat (także w reklamie), nie ma z Polską nic wspólnego.

  • 2

Ar

1 miesiąc temu

Fajny pomysł i fajne przykłady z Polski - nareszcie coś ciekawego, świeżego, aktualnego.

maść

4 tygodnie temu

już czuję ten ból dupy u Sapkowskiego - Wiedźmin znowu promowany jako gra, a nie jako jego twórczość.

12 listopada 2018

9 listopada 2018