Natalia Hatalska powołała instytut badań nad przyszłością
  • 0
  • 1
5.10.2016

Natalia Hatalska powołała instytut badań nad przyszłością

Infuture Hatalska Foresight Institute – to inicjatywa Natalii Hatalskiej, eksperta w dziedzinie analizy, prognozowania i badania trendów. Głównym obszarem działalności nowo uruchomionego instytutu ma być prognozowanie trendów, tworzenie scenariuszy przyszłości oraz – dzięki odpowiedzi na pytanie, co może się zdarzyć – wspieranie marek, firm i instytucji w planowaniu strategicznym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 października 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.10.2016

Komunikacja, marketing i handel w dobie cyfryzacji gospodarki – raport IAB, Ministerstwa Rozwoju i PwC

97% polskich firm korzysta z Internetu. 91% wykorzystuje pocztę elektroniczną, 80% ma własną stronę internetową, 53% własny e-sklep. 46% promuje się w mediach społecznościowych, 44% zbiera i analizuje dane, 35% przesyła deklaracje podatkowe drogą elektroniczną, a 34% inwestuje w reklamę graficzną – pokazuje raport „Biznes w Sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości” przygotowany przez IAB Polska, Ministerstwo Rozwoju i PwC.