„Z naszych jabłek, z naszych wiśni i... porzeczek Stefana”. Tymbark tłumaczy, z czego powstają jego produkty
  • 2
  • 0
10.11.2017

„Z naszych jabłek, z naszych wiśni i… porzeczek Stefana”. Tymbark tłumaczy, z czego powstają jego produkty

Tymbark rozpoczął kampanię, w której opowiada o sobie, a jednocześnie o polskich owocach, tradycyjnych wartościach i miłości do tego, co dobrze znane.

Spot Tymbarku pokazuje, że to, co piękne i smaczne, jest naturalne. Żeby zaś opisać wartości marki, nie potrzeba wielkich słów.

  • Agencja reklamowa: Bardzo
  • Dom mediowy: Mindshare

Piotr S.

2 tygodnie temu

Całkiem fajne przełamanie schematu :-)

10 listopada 2017

Czytaj także
Reklama

9 listopada 2017

Czytaj także
Reklama