Co nas razi w reklamie? Podsumowanie działalności Komisji Etyki Reklamy w 2017 r.
  • 0
  • 5
14.05.2018

Co nas razi w reklamie? Podsumowanie działalności Komisji Etyki Reklamy w 2017 r.

W 2017 r. do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy wpłynęły 323 skargi na 246 przekazów reklamowych. Oznacza to zdecydowany spadek liczby skarg w stosunku do 2016 r. Wtedy konsumenci i przedsiębiorcy zgłosili 707 skarg na 169 przekazów reklamowych. W ubiegłym roku zdecydowaną większość skarg złożyli konsumenci (320), przedsiębiorcy tylko 3.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

44589 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

14 maja 2018

11 maja 2018