Narzędzie łączące emisję digital audio z reklamą digital display
  • 0
  • 1
8.10.2020

Narzędzie łączące emisję digital audio z reklamą digital display

Sieć AudioAds będąca częścią MoviAds wystartowała z kampaniami remarketingowymi łączącymi placementy audio emitowane na największych radiowych platformach internetowych oraz reklamę digital display. Pierwsza tego typu kampania została przygotowana na zlecenie firmy Polsat Media i dotyczyła nowej oferty sieci GSM.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

7 października 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.10.2020

Wyniki badania producentów 2020 Klubu Producentów Reklamowych SAR

Wyniki badania producentów Klubu Producentów Reklamowych SAR wskazały, że 1/3 wszystkich produkcji reklamowych przeprowadzana jest przez producentów z reżyserami w modelu wyłączności projektowej. Wśród producentów KPR to prawie połowa wszystkich realizacji. Usługi produkcji reklamowej drożeją, mimo to większe studia pracują więcej niż wcześniej. Trend rosnący zlecania produkcji z pominięciem agencji stabilizuje się: reklamodawcy i agencje zlecają proporcjonalnie tyle samo produkcji, co w poprzednim okresie.