- 0
- 2
Narzędzia monetyzacyjne dla twórców na Facebooku teraz będą bardziej dostępne
Facebook ogłasza szereg aktualizacji, które mają ułatwić twórcom zarabianie za pośrednictwem platform. Wśród nich są m.in. testowanie reklam w relacjach i uruchomienie reklam in-stream w transmisjach na żywo.
Nowe opcje to:
- Rozszerzenie dostępności reklam typu in-stream. Aby uzyskać dostęp do możliwości zarabiania na reklamach w swoich materiałach, wystarczy teraz, że strona osiągnie łącznie przynajmniej 600 tys. minut wyświetleń dowolnych nagrań w ciągu ostatnich 60 dni. Musi też mieć 5 lub więcej zapisanych filmów.
- Zarabianie na różnych formatach wideo. Umieszczenie reklam in-stream jest teraz możliwe w krótszych filmach – trwających przynajmniej minutę. To ułatwienie dla twórców nagrywających krótkie filmy. Wcześniej brane były pod uwagę jedynie nagrania trwające powyżej trzech minut.
- Testowanie reklam w relacjach. Również z myślą o twórcach krótszych form w najbliższych tygodniach Facebook rozpocznie testowanie funkcji umożliwiającej twórcom zarabianie za pomocą naklejek reklamowych w relacjach. Początkowo testy tego rozwiązania będą prowadzone tylko w Stanach Zjednoczonych.
- Uruchomienie reklam typu in-stream w transmisjach na żywo. Od dziś wszyscy twórcy, którzy spełniają określone kryteria, mogą wykorzystywać reklamy in-stream do zarabiania na swoich transmisjach na żywo.
- 2