Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową
  • 0
  • 1
16.11.2022

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową

Przetarg mediowy Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej wygrała MullenLowe Group, którą tworzą dom mediowy Mediahub i agencja reklamowa MullenLowe Warsaw.

W związku z planowanymi przez NFOŚiGW w ciągu dwóch najbliższych lat nowymi kampaniami Mediahub zajmie się planowaniem i zakupem mediów, a agencja MullenLowe Warsaw strategią komunikacji i kreacją.

MLW Group (w przetargu marki startowały pod handlową nazwą Octopus Media i Octopus Warsaw) współpracuje z NFOŚiGW od dłuższego czasu. Zrealizowała kilka projektów, m.in. akcję edukacyjną o elektromobilności „Jazda z ElektroMaćkiem”.

  • 1
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową

16 listopada 2022

15 listopada 2022