Nałęczowianka wybrała ambasadorów spośród swoich pracowników
  • 0
  • 6
17.02.2020

Nałęczowianka wybrała ambasadorów spośród swoich pracowników

Marka wody mineralnej Nałęczowianka przypomina, jak ważne jest pragnienie. To w znaczeniu fizjologicznym należy gasić, a to rozumiane jako dążenia i cele warto podsycać i realizować. Dlatego marka zapytała o pragnienia swoich pracowników i na podstawie zgłoszeń wybrała ambasadorów do mediów społecznościowych.

„Porusz swoje pragnienia i pokaż, co Cię motywuje do działania” – przed takim wyzwaniem stanęli pracownicy Nałęczowianki. Na zwycięzców czekała nagroda pieniężna na realizację pragnień i możliwość udziału w profesjonalnej sesji fotograficznej, z której zdjęcia trafiają do kanałów w mediach społecznościowych marki.

W wyniku obrad jury wyłoniono pięcioro ambasadorów – pracowników zarówno zakładu rozlewniczego w Nałęczowie, jak i biura głównego w Warszawie. To:

  • Aleksandra Bartuzi, koordynator administracji magazynu, która opowiada: „Moje pragnienia nie są zbyt wygórowane. Pragnę jedynie spędzać jak najwięcej czasu z tymi, których kocham, a najlepszym na to sposobem są wspólne wycieczki – zarówno piesze, jak i rowerowe”.
  • Patrycja Dombek-Wiśniewska, kierownik projektów innowacyjnych, która: „w wodzie czuje się jak… ryba w wodzie”, ponieważ uwielbia pływanie, żeglarstwo czy windsurfing, a na „suchym lądzie” wybiera taniec, jogę lub ćwiczenia na siłowni.
  • Michał Kajpust, specjalista ds. logistyki dystrybucji, którego pragnieniem jest poprawa kondycji fizycznej, realizowana m.in. poprzez ćwiczenia na świeżym powietrzu. Jak podkreśla: „Nałęczowianka nie tylko dostarcza mi właściwe nawodnienie, które jest tak ważne podczas treningu, ale też motywuje mnie do dalszego działania”.
  • Jarosław Korulczyk, kierownik ds. rozwoju klientów, pasjonuje się m.in. jazdą na nartach, nurkowaniem, podróżami i poznawaniem nowych miejsc, a także motocyklami, które dostarczają mu dawki adrenaliny i pomagają dotrzeć do nieodkrytych jeszcze zakątków.
  • Piotr Mirosław, planista utrzymania ruchu, pragnie pomagać zwierzętom i spędzać czas ze swoimi czworonożnymi przyjaciółmi.

Efekty sesji zdjęciowej można zobaczyć na profilach marki na Facebooku i Instagramie. Działania stanowią element nowej kampanii towarzyszącej zmianie logo Nałęczowianki. Motywem przewodnim jest hasło: „Miej w sobie pragnienie!”. Marka przekonuje, że warto wierzyć w siebie, przekraczać własne granice i realizować cele, równocześnie dbając o właściwe nawodnienie.

  • 6
Nałęczowianka

Nałęczowianka i jej ambasadorzy

Aleksandra Bartuzi

Jarosław Korulczyk

Michał Kajpust

Patrycja Dombek-Wiśniewska

17 lutego 2020