Najzabawniejsze wpadki językowe – kampania internetowa British Council (wideo)
  • 4
  • 1
29.01.2013

Najzabawniejsze wpadki językowe – kampania internetowa British Council (wideo)

„The Five Gentlemen” to nowa internetowa kampania British Council, na którą składa się cykl dziesięciu półanimowanych filmów, publikowanych od stycznia w każdy piątek na kanale YouTube British Council Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 stycznia 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.01.2013

Jakość, innowacyjność i satysfakcja klienta najważniejsze według raportu „Corporate Values Index”

Po raz trzeci On Board PR Ecco Network publikuje raport „Corporate Values Index”, przygotowany przez międzynarodową sieć firm doradczych Ecco Network. Raport to podsumowanie projektu badawczego prowadzonego w ciągu ostatniego roku w 13 krajach świata, w 4300 największych przedsiębiorstwach z 14 branż. Podczas badania zidentyfikowano łącznie niemal 23 000 wartości istotnych w strategiach firm.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.01.2013

Skojarzenia działają w reklamie. Nowe badanie SWPS

Wiele reklam przynosi efekt odwrotny do zamierzonego – wprowadza w błąd odbiorców, którzy zamiast myśleć o reklamowanym produkcie, przypominają sobie informacje z fałszywych źródeł. Wydany budżet reklamowy może okazać się inwestycją w firmę konkurencyjną – wynika z badań przeprowadzonych przez dr Alicję Grochowską i prof. Andrzeja Falkowskiego z Instytutu Psychologii Ekonomicznej SWPS. Wyniki opublikowano w najnowszym „Advances in Consumer Research”.